בנט במתקפה פרועה על האופוזיציה והתקשורת: "מחוללי היסטריה"

    נדב דוד 3 Comment on בנט במתקפה פרועה על האופוזיציה והתקשורת: "מחוללי היסטריה"

    ראש הממשלה בנט קיים מסיבת עיתונאים על רקע גל התחלואה האדיר וטען כי מדיניות הממשלה היא אחראית וכי ישראל מתנהלת בצורה הטובה ביותר בעולם. בנט הגם על ליברמן ואמר, "האוצר צודק שהוא שומר על הכסף, הם לא רוצים לראות בזבוזים". על המשבר הכלכלי: "המשק פתוח ככל שניתן והכלכלה ממשיכה לתפקד"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנט נאם הערב (שלישי) במסגרת מסיבת עיתונאים על רקע העלייה הדרמטית בגל התחלואה שטרם נראה כמותו בישראל, בנט הבהיר כי במסגרת המאבק בנגיף, "אנחנו שומרים הרמטית על בתי האבות. הבאנו תרופות בהיקפים גבוהים משאר העולם באופן יחסי. כ-400 אלף מבוגרים כבר התחסנו בחיסון הרביעי".

    לטענת בנט, "אין בעולם מדינה ששומרת על זקניה כמו מדינת ישראל. אני קורא למבוגרים להישמר כמה שניתן בשבועות הקרובים".

    בנט העביר ביקורת על התקשורת ואמר, "אנחנו ניצבים מול גל הידבקות שמכה בכל העולם, המספרים הם בגובה שלא הכרנו. האולפנים שעכשיו משדרים היסטריה מוחלטת קראו לי היסטרי לפני חודש".

    בנט הסביר את מדיניות אי ההגבלות בישראל למרות התחלואה האדירה, "המשק פתוח ככל שניתן והכלכלה ממשיכה לתפקד, לא רוצה שאנשים יאבדו את מקום העבודה שלהם ולראות עסקים נסגרים. לא כולם יכולים לעבוד מהבית, יהיו בידודים ולכן כל העובדים במשק יקבלו שכר מיום הבידוד הראשון".

    בנט הגם על מדיניות שר האוצר ואמר, "אנחנו עובדים עם אגף התקציבים בצורה טובה מאוד, הם באופן לגיטימי שומרים על הכסף של כולנו ואנחנו לא רוצים לראות בזבוז".

    במענה לשאלות על אמינות בדיקת האנטיגן לאחר שראש הממשלה לשעבר העביר ביקורת על אמינות בדיקות האניטגן שיצאו אמינים ב-47%. בנט תקף את נתניהו ואמר, "הוא מכרסם באמון של הציבור, המעשה שהוא עשה הוא חסר אחריות. זאת התנהגות לא אחראית של נתניהו, הוא פוגע בכולנו ומחבל במאמצים שלנו להתמודד עם המערכה. כל העולם סומך על אנטיגן".

    בנט הוסיף ותקף: "אנחנו מנהלים מדיניות אחראית. המצב בישראל יותר טוב מכל העולם. האופוזיציה היא חבורה של מחוללי כאוס ואנדרלמוסיה. תראו איך המצב במדינת ישראל מנוהל הרבה יותר ממדינות אחרות".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "לפני כמה שבועות הכנו את המדינה כשאמרנו מה הולך להיות" -זה לא להכין את המדינה!
      להכין את המדינה זה לדאוג לעוד עמדות בידוק, לעוד בדיקות… לבדוק מה באמת עושים עם מערכת החינוך שפשוט בקריסה (במקום לעשות סגר, ואז ההורים והילדים בבית.. אז אין סגר ההורים אמורים לצאת לעבודה אבל כל יום כיתה וגן אחר נסגרים.. ותכלס ההורים נישארים עם עילדים בבית..) גם ברור שהסגר מונע הדבקה.. ראינו בסגרים קודמים… ) לא צריך סגר כמו הראשון..- אלא, לא ללכת ללימודים ועבודה ולקניונים..

    2. 1

      מה המחמאות האלה? נשמה, זה עדיןןןן!!!